همکلاسی های شیکامارو

18:01 1402/10/04 - hina_chan

سلام من هینا هستم 🙆🏻‍♀️🤍 خلاصه لایک کنید کامنت بزارید تا براتون بنویسم و همین دیگه. برید ادامه مطلب. 

ایروکا سنسه گفت در مورد یکی از همکلاسی هامون بنویسیم هی مندوکسه(تیکه کلام شیکامارو به معنای: عجب دردسری) چشمم به ناروتو افتاد. این پسر یه احمقه مطمئنم نمیدونه در مورد کی بنویسه مهم نیست به هر حال من فقط نمره ام رو میخوام مدادم رو میزارم روی کاغذ و شروع به نوشتن میکنم: ناروتو اوزوماکی. اون یه جینچوریکی هست که حامل روباه نه دم یا همون کوراما هست ناروتو خیلی احمقه اونقدر احمقه که هنوز متوجه احساسات هیناتا نشده (موقع بلند خوندن این تیکه هیناتا سرخ میشه و ناروتو سردرگم به هیناتا زل میزنه قربونش برم 😅) اما قویه و کم نمیاره شکست رو قبول نمیکنه دوستاش رو پشت سرش رها نمیکنت ( اشاره مستقیم به ساسکه) آروزش اینه که هوکاگه بشه تا مردم بهش احترام بزارن و من هم مطمئنم میتونه این کارو انجام بده آخه ناروتوعه دیگه. عاشق رامنه روز و شب نهار شام صبحانه همش داره رامن میخوره بد نیست چیزای دیگه رو هم امتحان کنه. الان میخوام نگاش کنم و ببینم در آینده چجور آدمی میشه. تمومش کردم حالا مجبورم برم بخونمش هیی مندوکسه