اگه خدا رو دیدم...

20:46 1402/09/23 - hina_chan

سلام هینا هستم که در حال حاضر بدون هیچ حمایتی دارم ادامه میدم 😅💔 لطفا حمایتم کنید تورو خدا 🥺🙏🏻 مرسی که پستمو میخونی کامنت بزارین لایک کنید و دنبالم کنید و طبق معمول اگه برام تو کامنتا موضوع بزارید براتون مینویسم که البته شما که هیچوقت این کارو نمیکنید 😥💔 ولی باز من پر قدرت براتون پست میزارم 🥰♥

 

وقتی خدا را دیدم ....

خدایا کلی سوال ازت دارم اولیش اینه چطوری چطوری کاگورا نوه یاگورا هست بر چه اساس پر چہ منطق نمیشه اصلا چرا منو تو ایران آوردی منو میبردی تو ژاپن توکیویی - اوساکایی چیزی مگه من چه گناهی کردم کاشکی یکی از شاگردای اومارو چان بودم یه شینوبی کونوها که وقتی چونین بشم مطمئن باشم که دیگه کارم پیدا کردن.  حیوانای گمشده و شوهرای مردم نیست - یهو میزنم زیر گریه.  آخه چرا باجی سان - اما - شینچیرو - کوراما - نجی - ال .... باید میمردن قلبم فشرده شد یاد اون ۲ سالی افتادم که منتظر فصل ۲ توکیو رونجرز بودم اونجا دیگه چه گناهی کردم اون ۲ سال مثل ۱۰ سال گذشته هر کی ازم میپرسید آرزوت چیه میگفتم زنده بمونم و فصل ۲ شو ببینم فقط زنده بمونم، وقتی کلاس دوم بودم درد به عروسکم میگفتم و تو بغلش گریه میکردم.  ولی بعد از یه مدت فهمیدم خدا هست که به همه درد و دلا گوش میده پس درد و دلام و هر چی تو دلم بود الان رو به خدا میگفتم ولی الان حرف زدن با خدا خیلی متفاوت تر از اون موقع بود. خدایا چرا کیسا کی هنوز زنده هست ولی شینچیرو نیست هنوز کلی حرف دارم باهات که بعدا خصوصی بهت میگم اینجا نمیشه خلاصه بببخشید که اینارو بهت گفتم فقط چون باهات راحتم و اینکه دستم به مانگاکا های ژاپنی نمیرسه اینارو بهت گفتم