انیمه 💙🤗

16:26 1402/09/26 - hina_chan

این پست رومخصوص اونایی گذاشتم که دوست دارن بدونن انیمه از نظر ما اوتاکو ها چه شکلیه در واقع یه کوچولو واردش شدم اما اگه دوست دارین کامل در مورد انیمه با زبان عامیانه و راحت براتون پست بزارم حمایتم کنید این پستو لایک کنید کامنت بزارین که انیمه برای شما چجوریه شاید یه نفرو تحت تاثیر قرار داد خب بسه دیگه برید ادامه مطلب 

انیمه

انیمه اصطلاح که نه ولی اسمی که تقریباً 99 و 99 صدم درصد مردم جهان در موردش میدونن و مطمئنم که شما حداقل یه انیمه تو زندگی تون دیدین پونیو ، شهر اشباح ، آن شرلی بابا لنگ دراز کرت و.... اما انیمه خیلی گسترده تر از این حرفاست پر از زیبایی هست و همینطور حقیقت دنیای ما رو هم نشون میده و بهت یاد میده که ساده نباشی بهت نشون میده تو چه دنیایی زندگی میکنی هم خوبیاش و هم بدیاش از وقتی با انیمه آشنا شدم خیلی حس بهتری دارم آخه بهم یه هدف واسه زندگی داد منو تو خوشی و دردام تنها نزاشت باعث شده حس کنم به یه جایی تعلق دارم آره من به جامعه بی بدون تبعیض یعنی دنیای اوتاکوها تعلق دارم این دنیا واقعاً بدون تبعیض هست مهم نیست از کدوم کشوری چه رنگ پوستی داری جنسیت ، رنگ ، نژاد و... اینجا اهمیتی نداره فقط کافیه بگی اوتاکویی تا کلی آدم مدافع حقوقت پیدا بشه البته اوتاکو شدن هم کشک نیست و قوانینی داره راستش قوانینش رو سنپای هامون میسازن و خیلی هم عادلانه میسازن که مهم ترینش اینه : تا آخر زندگیت عاشق انیمه باش. و انیمه ببین اگه نمیتونی این کارو کنی پس هیچوقت خودت رو اوتاکو معرفی نکن ، عادلانست مگه نه؟ ولی مهم ترین بحث بین ما اینه که کیساکی چیه یا بهتره بگم کیه؟ اون آدمی هست که کل مشکلات دنیا زیر سر اونه چرا دلار گرونه؟ چون تحریمیم؟ نه همش تقصیر کیساکیه . اول به ظاهر آروم و بیخطره اما اون خیلی ها رو کشته و نابود کرده و همدستش هانما هست که همه ی اوتاکوهایی که تا الان دیدم از این دو نفر متنفر هستن و اصلا اسم کیساکی بین ما فحش محسوب میشه پس مراقب باشین به کی میگین کیساکی آخه خیلی فحش بدی حساب میشه البته نظر هر کس محترمه قصد توهین و هیت دادن ندارم آخه کیساکیه دیگه دروغ نگفتم حقیقت بود من کلا از هیترا متنفرم دلم میخواد سر به تنشون نباشه پس اگه به کسی بر خورد من صمیمانه عزر خواهی میکنم

hina_chan